Η DEKA NUTS ΣΤΗ 2η Θρακο-Μακεδονικη "Synergia"

Η DEKA NUTS ΣΤΗ 2η Θρακο-Μακεδονικη "Synergia"
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης στο πλαίσιο της πολιτικής της, για διαμόρφωση ενδοπεριφερειακής καταναλωτικής συνείδησης και οικονομικής αλληλεγγύης, διοργανώνει την «2η Θρακο-Mακεδονική “SYNERGIA” Προώθησης Τοπικών Προϊόντων», που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 20 Μαΐου 2016, στο ξενοδοχείο THRAKI PALAS στην Αλεξανδρούπολη.

Η εκδήλωση έχει ως στόχο, τη σύζευξη προϊόντων της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης με τον ευρύτερο τουριστικό χώρο, τους ξενοδόχους, τους χώρους εστίασης και τους χώρους αναψυχής και ειδικότερα τη συνέργεια (SYNERGIA) των παραγωγών του διατροφικού τομέα, των μεταποιημένων προϊόντων, με τον τομέα των υπηρεσιών (ξενοδοχεία, εστίαση, αναψυχή), ώστε να αναδειχθούν τα τοπικά προϊόντα, οι ιδιαίτερες γεύσεις και να εμφανίζονται διακριτά στην επαγγελματική κουζίνα της περιοχής, κατά την τουριστική περίοδο κι όχι μόνο.

Στην εκδήλωση αυτή της “SYNERGIA” σας καλούμε και εμείς για να γνωρίσετε την
  DEKA NUTS  και τα προϊόντα της.









x

Υγιεινά, λαχταριστά, χειμωνιάτικα σνακ και οι θερμίδες τους.

 Υγιεινά, λαχταριστά, χειμωνιάτικα σνακ και οι θερμίδες τους.

Όσων ο μεταβολισμός δουλεύει σωστά και έχει ρυθμό, ξέρουν καλά πως κάθε 3 περίπου ώρες το στομάχι αρχίζει να… διαμαρτύρεται αν δεν λάβει το καύσιμο του. Εκτός, λοιπόν, από τα 3 κύρια γεύματα, τι άλλο μπορούμε να βάλουμε στην καθημερινότητά μας, ώστε να είναι θρεπτικό και να ταιριάζει στο χειμώνα;

Ηλιόσπορος
Πλούσιοι σε κάλιο, αντιοξειδωτική βιταμίνη Ε και φυτικές ίνες, οι ηλιόσποροι είναι μια πολύ καλή επιλογή χειμωνιάτικου σνακ. Μπορείτε, μάλιστα, να τους ψήσετε στο φούρνο με λίγο αλάτι και να τους προσθέσετε και σπόρους κολοκύθας (πασατέμπο) για ποικιλία, οι οποίοι βοηθούν στην ανακούφιση του άγχους. Μια κουταλιά της σούπας με ψητούς ηλιόσπορους χωρίς αλάτι αποδίδει περίπου 45 θερμίδες, ενώ οι σπόροι κολοκύθας φτάνουν στις 56 θερμίδες στην ίδια ποσότητα.
Ποπ κορν
Μη θυμάστε τα ποπ κορν μόνο στον κινηματογράφο. Ενσωματώστε τα στα σνακ της ημέρας και απολαύστε τη λαχταριστή τους γεύση, τις φυτικές τους ίνες που κάνουν καλό στο πεπτικό και τη σιλουέτα, αλλά και τα αντιοξειδωτικά τους. Προτιμήστε το σπιτικό ποπ κορν χωρίς (ή με ελάχιστο) αλάτι, με λάδι αντί για βούτυρο και λάβετε μόνο τα οφέλη τους. Το σκέτο ποπ κορν αποδίδει περίπου 50 θερμίδες ανά φλιτζάνι, κρατώντας τη θερμιδική σας πρόσληψη χαμηλά.
Αποξηραμένα φρούτα
Τα αποξηραμένα φρούτα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές βιταμίνες, όπως η E και η C, καθώς και σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία, όπως σίδηρο, χαλκό, σελήνιο και κάλιο κ.ά. Αποφύγετε αυτά που περιέχουν έξτρα προσθήκη ζάχαρης και φροντίστε να ελέγχετε πάντα τα συστατικά τους. Θυμηθείτε ότι ένα φλιτζάνι σταφίδες ξεπερνά τις 400 θερμίδες, 1 φλιτζάνι αποξηραμένα σύκα πλησιάζει τις 500, 1 φλιτζάνι αποξηραμένα κράνμπερι αποδίδει 340 θερμίδες κ.ο.κ

Χάσε τα κιλά των γιορτών με ξηρούς καρπούς.

Χάσε τα κιλά των γιορτών με ξηρούς καρπούς

 Δεν μπορείς να παρακολουθήσεις ταινία χωρίς να μασουλάς τα αγαπημένα σου σποράκια; Είσαι λάτρης των ξηρών καρπών κάθε είδους και δεν μπορείς να σταματήσεις την κατανάλωσή τους; Όμως, πόσο ωφέλιμοι είναι για την υγεία σου; Ποιο είδος να προτιμήσεις;
Συμβουλές
► Αγόρασε τους ξηρούς καρπούς με το περίβλημά τους και καθάρισέ τους λίγο πριν τους καταναλώσεις, γιατί τα λιπαρά τους οξειδώνονται κι αλλοιώνονται πολύ εύκολα.
► Απόφυγε τους αλατισμένους, καβουρντισμένους και καραμελωμένους ξηρούς καρπούς, γιατί αυτές οι διαδικασίες επεξεργασίας μειώνουν κατά πολύ τις ευεργετικές τους ιδιότητες.
► Μπορείς να τρως άφοβα περίπου μία χούφτα ξηρούς καρπούς, 3-4 φορές εβδομαδιαίως.
Αυτό το ήξερες;
► Οι ξηροί καρποί έχουν λίγα κορεσμένα λιπαρά και καθόλου χοληστερίνη. Η λελογισμένη κατανάλωσή τους συμβάλλει στη μείωση των επιπέδων της «κακής» χοληστερίνης.
► Μια χούφτα αμύγδαλα καλύπτει το 35% των ημερήσιων αναγκών μας σε βιταμίνη Ε.
► Μια χούφτα καθαρισμένα καρύδια περιέχει περίπου 2,5 γραμμάρια ω-3 λιπαρών οξέων.
► Ένα και μόνο βραζιλιάνικο καρύδι προμηθεύει τον οργανισμό μας με τριπλάσια ποσότητα σεληνίου σε σχέση με την ημερήσια συνιστώμενη.
► Οι κουκουναρόσποροι περιέχουν πινολενικό οξύ, που σχετικές έρευνες έδειξαν ότι μειώνει σημαντικά την όρεξη μέσω της δράσης του σε δύο ορμόνες που ελέγχουν τον κορεσμό.
► Οι κολοκυθόσποροι (πασατέμπος) περιέχουν ουσίες που συμβάλλουν στην καλή υγεία του ουροποιητικού συστήματος και στην πρόληψη του καρκίνου του προστάτη.
► Οι ηλιόσποροι είναι οι πλουσιότεροι σπόροι σε ιχνοστοιχεία και απαραίτητα λιπαρά οξέα.
► Τα στραγάλια είναι εξαιρετικό σνακ για κάθε δίαιτα, καθώς είναι χαμηλά σε θερμίδες, αλλά πλούσια πηγή λεκιθίνης, βιταμινών Β και πρωτεϊνών.
Οι θερμίδες των ξηρών καρπών  στη μερίδα των 28 g ή περίπου 1 μικρή χούφτα, όχι πολύ γεμάτη.
► Αμύγδαλα ανάλατα 160
► Αμύγδαλα λευκά 235
► Ηλιόσποροι ψίχα 135
► Καρύδια ψίχα 190
► Κάσιους αλατισμένα 160
► Κάσιους ανάλατα 155
► Κολοκυθόσποροι ψίχα 130
► Κουκουναρόσποροι 160
► Πίνατς 170
► Στραγάλια μαλακά 102
► Φιστίκια αράπικα 180
► Φιστίκια κελυφωτά 160
► Φουντούκια 180
 Εμείς σας δίνουμε άλλη μια πρόταση για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.
Δοκιμάστε Ελληνικούς ξηρούς καρπούς  ..ΑΜΥΓΔΑΛΑ , ΦΙΣΤΙΚΙΑ ΚΕΛΥΦΩΤΑ ΚΑΙ ΑΡΑΠΙΚΑ, ΚΟΛΟΚΥΘΟΣΠΟΡΟ ΚΑΙ ΗΛΙΟΣΠΟΡΟ.. χωρίς γλουτένη ψημένους στο φούρνο  με αλάτι Ιμαλάϊων.


Η DEKA NUTS καλωσορίζει τα προϊόντα χωρίς γλουτένη στην οικογένεια της,μια νέα σειρά με ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΞΗΡΟΥΣ ΚΑΡΠΟΥΣ χωρίς γλουτένη και ψημένα με αλάτι Ιμαλαϊων.
Εσείς δεν έχετε παρά να τα αναζητήσετε για να τα δοκιμάσετε.