26η ΔΙΕΘΝΗ ΕΚΘΕΣΗ DETROP

Συμμετέχουμε και σας περιμένουμε να μας επισκεφτείτε στο περιπτέρο μας στην 26η Detrop.
Στο Διεθνές Εκθεσιακό & Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης.
Περίπτερο 15 Stand 114



DETROP 3-6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017



Και φέτος η Deka Nuts συμμετέχει στην 
26η ΔΙΕΘΝΗ ΈΚΘΕΣΗ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΟΤΩΝ 
από 3 έως 6 Μαρτίου 2017 
Στο περίπτερο 15 stand 114
Σας περιμένουμε 


Η DEKA NUTS ΣΤΗ 2η Θρακο-Μακεδονικη "Synergia"

Η DEKA NUTS ΣΤΗ 2η Θρακο-Μακεδονικη "Synergia"
Η Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας – Θράκης στο πλαίσιο της πολιτικής της, για διαμόρφωση ενδοπεριφερειακής καταναλωτικής συνείδησης και οικονομικής αλληλεγγύης, διοργανώνει την «2η Θρακο-Mακεδονική “SYNERGIA” Προώθησης Τοπικών Προϊόντων», που θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 20 Μαΐου 2016, στο ξενοδοχείο THRAKI PALAS στην Αλεξανδρούπολη.

Η εκδήλωση έχει ως στόχο, τη σύζευξη προϊόντων της Ανατολικής Μακεδονίας και της Θράκης με τον ευρύτερο τουριστικό χώρο, τους ξενοδόχους, τους χώρους εστίασης και τους χώρους αναψυχής και ειδικότερα τη συνέργεια (SYNERGIA) των παραγωγών του διατροφικού τομέα, των μεταποιημένων προϊόντων, με τον τομέα των υπηρεσιών (ξενοδοχεία, εστίαση, αναψυχή), ώστε να αναδειχθούν τα τοπικά προϊόντα, οι ιδιαίτερες γεύσεις και να εμφανίζονται διακριτά στην επαγγελματική κουζίνα της περιοχής, κατά την τουριστική περίοδο κι όχι μόνο.

Στην εκδήλωση αυτή της “SYNERGIA” σας καλούμε και εμείς για να γνωρίσετε την
  DEKA NUTS  και τα προϊόντα της.









x

Υγιεινά, λαχταριστά, χειμωνιάτικα σνακ και οι θερμίδες τους.

 Υγιεινά, λαχταριστά, χειμωνιάτικα σνακ και οι θερμίδες τους.

Όσων ο μεταβολισμός δουλεύει σωστά και έχει ρυθμό, ξέρουν καλά πως κάθε 3 περίπου ώρες το στομάχι αρχίζει να… διαμαρτύρεται αν δεν λάβει το καύσιμο του. Εκτός, λοιπόν, από τα 3 κύρια γεύματα, τι άλλο μπορούμε να βάλουμε στην καθημερινότητά μας, ώστε να είναι θρεπτικό και να ταιριάζει στο χειμώνα;

Ηλιόσπορος
Πλούσιοι σε κάλιο, αντιοξειδωτική βιταμίνη Ε και φυτικές ίνες, οι ηλιόσποροι είναι μια πολύ καλή επιλογή χειμωνιάτικου σνακ. Μπορείτε, μάλιστα, να τους ψήσετε στο φούρνο με λίγο αλάτι και να τους προσθέσετε και σπόρους κολοκύθας (πασατέμπο) για ποικιλία, οι οποίοι βοηθούν στην ανακούφιση του άγχους. Μια κουταλιά της σούπας με ψητούς ηλιόσπορους χωρίς αλάτι αποδίδει περίπου 45 θερμίδες, ενώ οι σπόροι κολοκύθας φτάνουν στις 56 θερμίδες στην ίδια ποσότητα.
Ποπ κορν
Μη θυμάστε τα ποπ κορν μόνο στον κινηματογράφο. Ενσωματώστε τα στα σνακ της ημέρας και απολαύστε τη λαχταριστή τους γεύση, τις φυτικές τους ίνες που κάνουν καλό στο πεπτικό και τη σιλουέτα, αλλά και τα αντιοξειδωτικά τους. Προτιμήστε το σπιτικό ποπ κορν χωρίς (ή με ελάχιστο) αλάτι, με λάδι αντί για βούτυρο και λάβετε μόνο τα οφέλη τους. Το σκέτο ποπ κορν αποδίδει περίπου 50 θερμίδες ανά φλιτζάνι, κρατώντας τη θερμιδική σας πρόσληψη χαμηλά.
Αποξηραμένα φρούτα
Τα αποξηραμένα φρούτα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικές βιταμίνες, όπως η E και η C, καθώς και σε μέταλλα και ιχνοστοιχεία, όπως σίδηρο, χαλκό, σελήνιο και κάλιο κ.ά. Αποφύγετε αυτά που περιέχουν έξτρα προσθήκη ζάχαρης και φροντίστε να ελέγχετε πάντα τα συστατικά τους. Θυμηθείτε ότι ένα φλιτζάνι σταφίδες ξεπερνά τις 400 θερμίδες, 1 φλιτζάνι αποξηραμένα σύκα πλησιάζει τις 500, 1 φλιτζάνι αποξηραμένα κράνμπερι αποδίδει 340 θερμίδες κ.ο.κ